דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


העתיד... 

מאת    [ 14/11/2016 ]

מילים במאמר: 360   [ נצפה 3007 פעמים ]

האנושות, מימי קדם נלחמת עם עצמה, והריב הראשי, הוא בגלל שיש זכר ונקבה. הגוף שונה, ולכן, גם האידיאולוגיה. עד כדי כך הההבדל באידיאולוגיה שנדמה אפילו שאפשר לחיות ביחד, אבל זו רק אשלייה. הגבר, חזק יותר, אבל האפקט הקבוצתי, מראה את העובדה שכוחינו איננו אינסופי, ולכן, יש לחלק את האוכלוסייה לקבוצות, ובראש כל קבוצה יש גבר אחד. נשים, לא מחזיקות לחץ, ומעמידות בראשן בובה, שהיא לא שולטת על עצמה בכלל. יוצא, שלטון טמטום, שהעם שולט על השליט. עם שיטה כזאת לנהיג את העולם לטמטום ענק, אבל ניתן לאחד את כולם. לעומת זאת, הגברים, אוהבים מדינות, סמלים, שמבדילים, וריבוי שפות. אסור שליט אחד, וחייב שהשליט שולט על עצמו ולא מריונטה. הגברים היהודים, הם אלו, שנשים העתיקו מהם את השיטה, שיטת הטמטום המריונטיות, שלפיה אפשר להאמין לכל אמונה, וזה תפקיד עולמי המפריע לתודעה האנושית למצות את כל השאיפות, שלפעמים הרסניות. כיום, לאחר השואה, היהודים שוכענו שיש להגביל את האמונה, ואז, דגל, מדינה ותפיסה ריאלית של הפכה למרכזית. אבל, עיקר אצל גברים. נשים, מאחרות תודעתית, ולהן עדיין נדמה שאפשר לחתור לאחוד העולם. אם גברים רוצים להיתבדל מהמדינות הסובבות, הן, מחפשות קונצנזוס עם הנשים הזרות, ובזות לדגל, ולגבר, שהמציא את המושג מדינה.

הכעס, בין המינים הוא רב, ואז המדע, מנסה לקדם עתיד, שפותר את הכעס, עתיד ללא סקס. ההוולדות הופכת למלאכותית, לא יהיה למה לקיים יחסי מין, אז, הכעס של האישה, יקטן, מה שיקדם עולם טוב יותר, ואז, אנשים יוכלו לתפקד בתור אנשי מקצוע, ולהמשיך את הקידום הטכנולוגי. המדינה תוליד את הדור הבא, תחנך תשחרר לשוק העבודה. במדינה מסויימת, יהיה מרי נגד התרבות החדשה הזאת, וקהילת אנשים תקים מחדש את תרבות הסקס. הם, יולידו באופן טבעי, ויכפרו במדע. הטוטחים, שוב ינצחו רוחנית את מחפשי הפתרונות, ששכחו שאמת, זה ייחוד, ואמת אתגר, ואמת זה כבוד, לעומת שיטת העצלנות המדעית, הנוטלת מהאדם את נשמתו...

הקהילה, כמובן תוקם על ידי יהודים...שלא מוכנים לשום סדר שהמציא אדם.... אז, יהיו שלוש מדינות בעולם. אחת - גברים, שמולידים גברים דרך אמצעי טכנולוגי, שנייה - נשים, שמולידות נשים באופן דומה, וקהילת הסקס, בקהילה זו, יש אנשים משני הזוויגים שמולידים באופן רגיל. כל אחד בוחר איזה ציוויליזציה שהוא הכי מזדהה איתה, ובין הציוויליזציות יש מכירת פורנו. נשים מוכרות לגברים, גברים מוכרים לנשים והסקס, כנראה יזכה בתחרות...אחרי הכל לראות מין יותר נחמד מלראות אוננות..

לאוניד 2015 


פילוסופיה: מבט מודרני 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב